U kunt producten retourneren. Wanneer de verpakking ongeopend en de verpakking en het product onbeschadigd zijn. Tenzij bij het artikel staat vermeld:

Dit artikel wordt speciaal voor u besteld, en derhalve niet retour genomen.

Wij willen u graag  helpen om, vóórdat u bestelt, vast te stellen of u het juiste onderdeel heeft.

Dit doen wij door duidelijke foto’s en tekeningen te plaatsten. Wanneer u toch twijfelt kunt ons een foto van uw apparaat, van het typeplaatje en van het onderdeel sturen.
Bij voorkeur via Whatsapp, (+316 1957 5721) en graag scherpe foto’s. Wij helpen u dan om het juiste onderdeel te selecteren.

Wij leveren wat u bestelt. Wanneer u retourneert vergoeden wij u de verzendkosten niet. Niet de uwe, en niet de onze. Bovendien maken wij kosten voor het verzenden, factureren, boeken, retour ontvangen, controleren, terug storten, crediteren, opnieuw boeken en opruimen van uw bestelling. Hiervoor rekenen wij 30% van het aanschafbedrag, met een minimum van € 25,00, retour kosten, welke wij in mindering brengen op uw creditering. Exclusief B.T.W.

U kunt uw producten zenden aan:

Result Service / Gastronique
o.v.v retour + uw ordernummer
Develsluis 22
2995 XB Heerjansdam
Nederland

GASTENBOEK

  • 04-10-2019 - snel en duidelijk geholpen. lees meer
  • 08-07-2019 - Ik wilde o-ringen bestellen voor onze T&S keukenkraan, ik had...  lees meer
  • 06-06-2019 - Top Stefan dank je wel voor de snelle service daar...  lees meer
PLAATS EEN BERICHT
© 2016 - 2020 gastronique | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel